donderdag 19 maart 2020

Dolle pret.

Bruno gaf me zojuist een rondleiding door de bovenverdieping van de boerderij.
Daar lag een prachtige petmuts, die Bruno meteen over mijn kop heen trok.
Toen Wineke me daarmee aan zag komen was het meteen dolle pret en het werd een spontane dans.


Nu kwart voor twaalf sta ik op het punt de terugtocht naar Alphen weer te aanvaarden.
Mocht er een knockdown komen dan is dit een prima plek van quarantaine.

Nu acht uur 's-avonds.
Net terug op het nest op het water.

In Boxtel waar ik ongeveer doorheen kwam een idee uitgevoerd dat plots in me opkwam: Renate opzoeken. Veel veranderd in haar leven wist ik en het was goed elkaar na lange tijd, twee jaar, weer te zien.
Dochter Rosa bleek bovendien ook er te zijn. Het werd een mooie ontmoeting.



Per ongeluk knockdown geschreven in het stuk van vanmorgen, maar dat woord past ook wel in de misschien komende situatie.

Het grote gevoel van onzekerheid dat nu in de wereld is, dat is toch wel iets wat ik herken in mijn reizen.

Niets is zeker, alles verandert weer elke dag , altijd zijn er gevaren, maar........ altijd is er een oplossing en is er ergens een veilige thuishaven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten