dinsdag 24 maart 2020

Niets is blijvend, behalve de verandering

Vandaag weer met spreukenbordjes bezig geweest onder andere.


"Niets is blijvend, behalve de verandering" werd aangebracht door Riet, ongeveer een jaar voordat ze stierf.
 Het bordje had ik voor haar gemaakt net voordat ik op reis ging en nog niet overhandigd.
Haar man Ad heeft het nu en is er blij mee.
 Na vandaag heb ik de tekst zelf ook weer, tot het moment dat iemand hem graag wil hebben.

 De andere tekst: "Wrijving geeft warmte", had ik nog hier, maar afgebladderd door de tand des tijds.
 Dat oude bordje wordt weer gerecycled voor een nog nader te bepalen slagzin.




Vanmorgen ook uitgebreid met mijn buurman/ vriend Yvon uit Frankrijk getelefoneerd.
 De smssen en de e-mails lukken de laatste tijd niet, maar zo ging het ook en deed mij en hem goed.

 Voorlopig zullen we elkaar nog niet in het echie kunnen ontmoeten.


Minder wind vandaag en zo was het vanmiddag ook even goed toeven op het zonneterras.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten