maandag 2 maart 2020

Regendag in Berkel Rodenrijs.

Nog een keer een regendag vandaag en zo ben ik vooral in huis gebleven en er mijn eigen dingetjes gedaan en ondertussen weer nauwlettend het coronanieuws gevolgd, zowel op de Franse als op de Nederlandse radio.
Ondertussen is Ageeth uit werken.
Zometeen krijgt ze lekker eten, want ik ben de kok.

Behalve de verwikkelingen rond Corona ben ik ook erg onder de indruk van al die vluchtelingen op de grens tussen Griekenland en Turkije.
Daar bij Edirne kwam ik vorig jaar op mijn reis de grens over van Griekenland naar Turkije.
Daar waar ik toen even moest wachten op een visum om mijn luxe reis weer voort te kunnen zetten zijn nu al die schermutselingen.

Ja, hier is televisie, diedik zelf niet heb, en die laat zien hoe de werkelijkheid zich afspeelt, terwijl ik het normaliter alleen maar via de radio verneem .
Het wereldgebeuren in beeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten