zondag 29 maart 2020

Klokken zijn tijdloos.

Goedemiddag.
Vandaag inderdaad een binnendag, want buiten waai je uit je textiel en mijn linkeroog, altijd al niet helemaal in orde de laatste tijd, is vandaag erg vervelend.
De wind erop maakt het nog erger.
Maar schilderen bij de warme kachel kan ook.
De precieze tekst zoals ik hem ooit opgeschreven heb kwam al snel in me op en kwam op één van de vier geprepareerde bordjes.



Nu kwart over acht, zomertijd.
De dag kreeg een onverwachtse wending, want Kees en Marion uit Oss nodigden me uit bij hen lasagna te komen eten en ik werd opgehaald en teruggebracht door Kees.

We konden aardig goed praten over onder andere waar de meesten zich nu mee bezig houden en het eten was lekker
Ook goed om het thuis zijn weer eens af te wisselen met een levendig contact.

Deze mensen zijn niet benauwd om het meteen te krijgen als je bij mekaar over de vloer komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten