dinsdag 31 maart 2020

Op het kruispunt der wegen.

Net zoals op mijn fietsreis kom ik in mijn avontuur van de trui op een punt waar ik moet kiezen.





 Op het middelpunt van het gele middenvlak moet een kleur komen die voor een groot deel bepalend is voor het vervolg van het avontuur.
Tegelijkertijd zijn er links en rechts ook twee punten die een(liefst andere) kleur behoeven.
 Vanmorgen wist ik het nog niet. Maar zoals bij andere puzzels die ik probeer op te lossen is nu denk ik het antwoord ingevallen in mijn geest.

De middelste kleur wordt zwart, de zijkleuren rood en straks in de toekomst komt in dat rood weer oranje.
De tekening staat op de blog van gisteren.
Dit lijkt me wat, maar net zoals op reis kan dit plan plots veranderen en mijn trui een andere wending krijgen.

Het is verder tot nu toe een mooie buitendag.

Acht uur in de avond, na de persconferentie.

Boodschappen gedaan in Beneden Leeuwen.
Goede voornemens om het hier nog gezelliger te maken( dat kan ook zonder bezoek) heb ik kracht bijgezet door een 24tal petunia's te kopen .



 Met het beetje potgrond dat hier al jaren stond, vermengd met eigen klei heb ik ze in drie bakken geplant.



Ook een spade gekocht. Wie weet ga ik dit jaar hier eens een moestuintje maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten