zaterdag 14 maart 2020

Niet Rosmalen en niet Wychen.

Vanmorgen half tien op de fiets gestapt met als doel ergens te spelen.
Wychen of Rosmalen, linksaf of rechtsaf na de pont?

Veerman was Cor die ik lang niet meer gezien had, en die vandaag bij ons mocht invallen. Gezellig even.
Aan hem voorgelegd dat het na de pont links of rechts werd.
Op de dijk gekomen werd het rechts, Rosmalen dus. Daar kon het ook wel eens leuk spelen zijn.

 Echter ,al zwoegend tegen een felle wind in de kale polder, bleek mijn animo veel groter om vrienden in die richting te ontmoeten.
Met hulp van mijn mobiel bleek dat wat Sofie betreft een wederzijds goed plan, en zo werd het in de bossen van Nuland een wandelend weerzien met haar en hondje Rio.

Toen we rond tweeën uit elkaar gingen had ik in spelen helemaal geen zin meer en besloot ik een andere vriendin te bezoeken als dat uitkwam.

 Ook dit werd een warm weerzien met haar en haar(mijn) hondje Flip.





Én zoals altijd werd ik helemaal verwend met een warme maaltijd op de koop toe.

 Op de terugweg op de pont van Lith kon ik toch de accordeon nog uit de koffer halen, want de veerman vroeg om een muziekje.

 Zo zie je maar weer: een dag die verloopt zoals die verloopt, die zijn eigen gang gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten