woensdag 1 april 2020

1 april.

Vandaag 1 april.



Wat is waar en wat is niet waar?
 Een spreuk die van de bordjes verdwenen is moet er nodig weer op: "Het leven is een grap, alleen begrijpen we die nog niet"
 Laten we niet vergeten een bepaalde humor op te brengen bij alle ernstige en moeilijke zaken waar we af en toe te maken mee krijgen.

Vandaag met een vriendin en haar lieve hondje een mooie wandeling gemaakt bij Sluis Sint Andries en ook het puntje van een pier opgelopen.



Daarvoor en daarna nog even in het warme zonnetje op mijn dek gezeten.
Tegen het eind van de middag kwam onverwacht Bert, die eens in de week in Oss moet zijn voor zijn werk als homeopaath, en dus in de buurt was.

 Behalve mentaal bezig te zijn voor de mensen is hij dat ook graag praktisch.
Ik vertelde over mijn ouwe bok, die uit elkaar valt van ellende als ik mijn hout zaag en spontaan stelde hij voor om hem te vernieuwen.



 En een uur later stond daar een vernieuwd exemplaar van onder andere het oude hout. Nu kan ik zeker weer twee jaar vooruit, verzekerde Bert mij



j. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten