woensdag 22 april 2020

De stroom werkt.

En ineens lukte het wel.
Urenlang was André zaterdag bezig om de stroom bij mij aan te sluiten, maar iets deed ie niet goed. Dagen daarna is ie er in zijn hoofd mee bezig geweest hoe dat dradencircuit verbonden moest worden.

Ten einde raad zei hij vanmorgen dat ik toch iemand anders moest vragen.
Maar een laatste poging slaagde.
Hoera, één van de stopcontacten werkt
Nu kan ik mijn wc doortrekken en mijn smartphones opladen vanuit mijn eigen boot.

Theo van Rijkswaterstaat kwam voor een officieel bezoek om wat gegevens te controleren, maar verder kunnen we het als mensen onderling goed met elkaar vinden.

Volgend jaar gaat hij waarschijnlijk met vervroegd pensioen.

Hij wil graag foto's van spreukenbordjes maken voor die tijd.
Deze foto van mijn boot heb ik m opgestuurd voor in het archief van Rijkswaterstaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten