zondag 12 april 2020

Paasbest.

Pasen was best best vandaag.
Het was de hele dag weer buiten op mijn terras, met vanmiddag bezoek van Erik.
Natuurlijk weer heel erg veel apps van alle kanten en met Rudy gebeld.
Schokkend is wel dat Wim Borneman, de broer van Jo uit Appeltern nu met Corona op de IC ligt. Hij was ook veerman en is het, hoewel met pensioen, als invaller nog steeds. Iemand die ik tamelijk goed ken.

Eric nam een spreukenbordje mee en daarom heb ik er naarstig maar weer twee bijgezaagd.
Het moet hier namelijk niet minder gezellig en levendig worden.

Aan de schutting bij Eric hangt in het midden het meegegeven bordje.


Ook de letters van  p r a c h t i g   worden opnieuw aan een verfje onderworpen.(Mijn boot laat ik voorlopig maar verder roesten)



Morgen weer verder zien hoe de creativiteit zich gaat ontwikkelen, maar om vijf uur moet ik in Oss zijn, is afgesproken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten