zaterdag 18 april 2020

Jozef was op tv.

Mijn vriend Jozef van den Berg was op tv.
Ik was ontroerd, omdat ik de verwantschap weer zo voelde  en ook spijt dat het weer zo lang geleden is dat we mekaar spraken.
Voornemen om binnenkort weer eens hem op te gaan zoeken.
Helaas niet in zijn intieme hokje - kapel tegenover elkaar maar zoals Floortje met wat afstand buiten.

Mijn spreuk zag ik ook weer voorbijkomen.
Aanleiding om hem weer te herschrijven, want ik zie hem hier niet meer.



 
Wat gespit in mijn tuintje vandaag en houtjes gespleten voor al die eet- en thee- en koffievuurtjes.

Ondertussen was André druk bezig om de stroomvoorziening voor mij in orde te maken.

Zijn vriendin Yvonne is er dit weekend ook.

Gisteren met ze gegeten, vandaag samen koffie gedronken en een goed gesprek met haar.

Ook bericht gehad van Georgio in Roemenië.
Hij woont zelf in een hutje in de bergen en zijn vriendin aan de Zwarte Zee.
Hij moet haar missen, want reizen mag niet.
Gelukkig kan hij zich zelf nog wel vrij bewegen. Vandaag 13 km gefietst voor boodschappen bergafwaarts, en daarna weer omhoog klauteren naar huis.
Intussen zich lavend aan een bron.





Fijn met hem contact te blijven onderhouden.

En ook met de Franse wereld via Franse vrienden en de radiozender RTL, waar ik net even naar geluisterd heb.

Het gaat daar ook de goede kant op, maar tot 11 mei moeten de Fransen nog thuisblijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten