dinsdag 7 april 2020

Geschrokken.

Een rustige harmonieuze dag, met heel veel zon.
Heerlijk om in mijn eigen wereldje te kunnen/ mogen zijn.
Net zoals gisteren geen radio aan gehad, tot ik daar tijdens het eten bereiden toch even toe besloot.

Om 7 uur de persconferentie en ik vond het heel goed hoe Rutte het allemaal vertelde.
Maar toen De Jong sprak kreeg ik de schrik volledig te pakken.
Toch experimenteren met apps om Corona op te sporen.
Vorige week werd ik nog gerustgesteld dat dat in Nederland niet zou gebeuren.

Mijn eerste reactie is, als er verplichting komt om dan deze smartphone de deur uit te doen.
 Dan geen blog meer dus, geen apps, enz

Zover is het natuurlijk nog niet, maar zo denk ik nu wel hoe mijn reactie zal zijn.

Wie weet word ik dan toch nog een echte kluizenaar.

Vandaag was ik weer helemaal in de mooie kleuren van de trui en nu laat ik me graag betoveren door het avondrood.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten