zondag 26 april 2020

Zin-netje

Erik was hier en samen hebben we ook weer onze gedachten laten gaan over een cryptogram.

De vraag was:"Opvangmogelijkheid voor woorden".
ZIN-NETJE ofwel ZINNETJE was ons antwoord en dat bracht ons op de filosofische vraag wat nou eigenlijk de zin van zin is.
Ik besloot om de letters van ZIN deze week weer eens uit te zagen en ze ergens neer te spijkeren om er naar te kijken en zo de diepere betekenis ervan tot me door te laten dringen.
Dit lijkt me een zinnige bezigheid  en ik heb er ook zin in.

Yvonne van AndrĂ©,  die het weekend hier was, is zojuist weer naar haar woonplaats Doetinchem gereden. Tegen de avond hadden ze me uitgenodigd voor frites en kroket uit het cafetaria.
De andere buurman Paul kwam zojuist van zijn werk,  veerman op onze pont, thuis.

Zometeen  kan ik op de smartphone  nog weer even het journaal bekijken.

Nu zit ik nog buiten met dit als plaatje.


Ps.  Niet te vergeten bij al het gefilosofeer over de zin van zin valt er ook nog wel het een en ander te bedenken over de zin van onzin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten