zondag 15 december 2019

Gezellig

Goedemorgen.Een nieuw blog......
Aarzelend druk ik op de link om te zien wat dat geeft.
Ja, het ziet er toch hetzelfde uit als het oude.
Mijn eerste tekst is dit dan.Eens kijken of de vertrouwde procedure nu ook werkt.
Dit bordje vond ik zojuist ergens onder de rotzooi. Er zijn wat letters afgesleten. Het moet zijn:
"God heeft ons geen voorspoedige reis beloofd, maar wel een behouden aankomst."
Hierover valt nog veel te filosoferen.
Graag wil ik behalve de uitnodiging om mij op dit blog te bezoeken jullie ook en vooral van harte welkom heten ter plekke hier en dan met echte koffie, en goede gesprekken of slap geouwehoer.
Het rechtstreeks contact, nu dat weer mogelijk is, valt toch te prefereren boven dit afstandelijke.

            W E E S       W E L K O M   !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten