dinsdag 24 december 2019

We wish you a Merry Christmas



Na het spelen in het cafetaria bij de pont
 Vandaag ben ik tegen half één nog even naar Tiel gefietst, profiterend van wat droge momenten. Onder andere heb ik de mensen een "We wish you a Merry Christmas" toegespeeld en gezongen.

Het was niet erg gezellig dit keer, er was weinig kerststemming bij de mensen en ook niet bij mij.

Gisteren te horen gekregen dat er in mijn caravan in Frankrijk weer ingebroken is geweest. Vier jaar geleden was dat ook en sindsdien heb ik er niet veel fiducie meer in dat ik nog iets van de plek kan maken. Er heerst sindsdien de kwade geest van de slechte intenties.Het is niet meer de plek van de harmonie voor mij. Het wachten was alleen nog maar op dat het weer zou gebeuren.
 De geest van slechtheid voel ik nu ook hier. Weer heel belangrijk nu het gebed en daarin hulp te vragen van boven, zodat ik weer van dat negatieve bevrijd word. Daar vertrouw ik op dat dat gaat lukken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten