vrijdag 20 december 2019

Een bijzondere gewone dag

Het is vandaag een bijzonder gewone dag. Of kan ik zeggen:een gewoon bijzondere dag? In ieder geval een dag met gewone bijzondere ontmoetingen.



gewoon      bijzonder
                                         

Het was een komen en gaan van mensen in mijn hutje op het water. Bovendien een mail uit Polen van de fietsenmaker daar die mijn gebroken voortandwiel had vervangen met eentje uit de fiets van een collega die weliswaar zelf er niet was, maar van wie hij wist dat hij dit fietsonderdeel wel gunde aan deze reizende fietser. Hij, Martin, vertelde dat hij de hele reisblog gelezen heeft. Helaas zelf wel een ongeluk gehad op de fiets en een stuk nier kwijt.

 Verder een goed gesprek met veerman Peer en op de pont ook met een vrouw uit Oyen, die erg geschokt is door de toestand van Jo, die zij al zo lang kent als ik hem ken. Tot vorige week heeft ze hem nog twee keer per week gehaald naar haar huis en zo Annie ontlast. Nu staat het eten op op de weer tot leven geroepen kachel. Ik moest hem uit laten gaan want mijn bezoek kreeg het te warm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten