maandag 30 december 2019

Terrasweer

Goedenavond.
Vanmiddag kwam Hanny op bezoek met haat hondje Flip.
We hebben buiten op mijn terras gezeten, heerlijk in het zonnetje.
Daarna een wandeling gemaakt door een wei.

Daarvoor was ik in mijn katoenvoorraad gedoken om er wat uit te halen wat qua kleur niet zo veel verschilt van de fletse tinten van mijn twee versleten truien die de hele reis meegemaakt hebben.
En begonnen met dichten van gaten in mouwen .

De muizen zijn inmiddels begonnen met mijn katoen en tevens zoek ik dezer dagen een oplossing om deze voorraad beter te beschermen. Ik denk door het in mijn container te stoppen die voor het plastic bedoeld is.
Verder heb ik nu wél een foto gemaakt van de lucht van de zonsopkomst.
En vanavond speelde de maan de hoofdrol aan de hemel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten