vrijdag 27 december 2019

De verjaardag van Hans in Enschede

Rond half twee.
 Met Frans een levendig gesprek over de dood gehad. Een onderwerp dat me blijft fascineren. Voor mij een mysterie, waar iedereen mee te maken krijgt en Frans en ik dus ook.

Op weg naar Hans met als chauffeur Dewki. Dewki is een vriend van Hans én Frans.Is geboren in Suriname.India is een land dat ze alle drie goed kennen en waar ze ieder apart en ook samen geweest zijn en nog komen.

 Nu half tien in de avond en in de auto op weg weer terug naar Schaijk. De kamer bij Hans zat vol en met enkele mensen gepraat en af en toe muziek gemaakt .


 Toen op ons vieren na iedereen weg was vielen mijn ogen dicht van de slaap. Drie intensieve mensendagen eisten hun tol. Even een dutje gedaan op de bank, maar straks een goede nachtrust in mijn logeerkamer bij Frans is een welkom vooruitzicht. .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten