woensdag 27 mei 2020

Camping complet.

Vandaag ging ik naar Beneden Leeuwen om boodschappen te doen.
Geheel toevallig vond ik daar de oplossing van een zich aankondigend probleem: de muggen.
Afgelopen nacht werd ik al door zo'n schepsel geplaagd en in het zomerseizoen zal dat blijven gebeuren.
In het verleden had ik al wel eens een tent op mijn vlonder gezet om daar mugvrij te kunnen slapen.
Maar mijn reistent deugt daartoe niet meer. De rits had het begeven.
Bij de Aldi vond ik ongezocht een werptent. Zeer ongeschikt voor mijn reizen, maar ideaal voor een zomer waarin ik veel thuis op de boot zal zijn.

Camping complet.





Ook is met deze tent mijn accommodatie vergroot met het oog op morgen.
Borg en Anna uit Beuningen,  die vorige week ook al hier waren en overnachtten komen dan weer.
Nu in de auto van een vriendin.
Ook ben ik in  v e r w a c h t i n g  van twee honden......
Benieuwd hoe dat gaat  b e v a l l e n  .

Grappig vond ik het vandaag bij het spelen van weurtfeut dat ik ergens het woord COVID kon leggen, maar dat dat niet goedgekeurd werd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten