zaterdag 9 mei 2020

Andere wending van de dag.

Vandaag besloot Harry om niet nog een nachtje te blijven en vanmiddag al naar huis te gaan.
Hij had weinig geslapen, was moe, en dan achtte hij het beter om in zijn huis in Hengelo wat uit te rusten. Maar we hadden toch een gezellige dag samen en veel en zinvol gepraat.
Vanmorgen nog een gezamenlijke vriend willen bezoeken in Heesch bij Oss, maar helaas bleek die niet thuis.

Ellen en Andries uit Ingen hadden intussen voorgesteld  dat wij daar kwamen eten en dan kon ik meteen tomatenplantjes meenemen die ze me beloofd hadden.

Harry bleef bij zijn besluit terug naar Hengelo te rijden, en toen hij weg was  en ik zag dat het pas twee uur was, heb ik de fiets gepakt en alsnog naar Ingen gereden.
Zo heb ik een allang liggend plan spontaan en onverwachts vanmiddag verwezenlijkt.
Er werd  druk gewerkt  daar want ze zijn bezig het dak te isoleren,  en alle pannen lagen eraf.


Hun schattige hondje Daantje werd getrakteerd op een speurtocht naar hondenbrokken,  die Ellen verstopte in de tuin.
Een mooi tafereel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten