dinsdag 19 mei 2020

Engeltjes en kabouters in het Hof van Wezel.

Vandaag ging Hans mensen opzoeken die wonen in het Hof van  Wezel, gemeente Beuningen.
Hij vroeg of ik meeging, maar wilde eerst niet.
Later dacht ik, ik fiets een stuk mee tot Beneden Leeuwen en doe daar boodschappen,  wilde onder andere planten voor in de tuin.
 Gaandeweg bedacht ik om toch maar helemaal mee te fietsen , want de sfeer van vrije mensen ligt me wel.

Geen spijt.
Anne en Borg zijn prachtige mensen en ik voelde veel aansluiting.
In ieder geval al bij waar ik nu veel mee bezig ben,  het schilderen van alles wat los en vast zit.
Is dit geen prachtige afspiegeling van het karakter van schilderes Anne?


Zie hier hun woonruimte.

Ook de bewoningen van andere bewoners van dit terrein spraken mij tot de verbeelding.

Bij het afscheid groette ik daarbij ook vooral de vele kabouters en engeltjes die hier aanwezig zijn, en met het voornemen om hen ook in groten getale hier op en rond mijn boot uit te nodigen.

Fijn dat zulke mensen er zijn en het voornemen is dat ze binnenkort ook hier komen.
Dat we maar veel uit mogen wisselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten