maandag 11 mei 2020

Echt waar?

Vanmiddag binnen geschilderd, in de kajuit. Niet het huis zelf natuurlijk, maar een uitspraak, waarvan ik niet weet of ie waar is.



En ook is de vraag:"Komt ie wel recht uit mijn hart?" Is het wel echt?

 Verder filosoferend vind ik wel zoiets als dat waarheid niet altijd waar is, van tijdelijke waarde eerder.
 Wat vandaag waar is hoeft het morgen niet meer te zijn.
Altijd moeten we weer alert zijn op de situatie van het heden.

Verder zijn er ook vijf andere bordjes uitgezaagd en tekstrijp gemaakt. Ik heb immers nog enkele orders lopen.


Veel wind vandaag en van tijd tot tijd valt er wel weer ergens iets naar beneden of waait in het water.
Mijn kachelpijp staat gelukkig nog. Die deed vanmorgen weer even zijn diensten.


De herders uit Italiƫ hebben geschreven dat volgende week hun schapen naar de kapper mogen. Ze zijn nog steeds in de povlakte, maar niet lang meer en dan gaan ze de Alpen weer in, in de buurt van de Sint Bernard,waar wij elkaar afgelopen najaar ontmoetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten