woensdag 6 mei 2020

Als een vis in het water.

Daar zwom ze. En ze was niet de enige.





Ach , die vissen toch.

En dan die vogels in de lucht en op mijn boompje,  die weer volop aan het kwetteren waren.
Zelfs een koekoek laat zich de laatste dagen horen.


En ik, die hoognodig boodschappen moest doen bleef toch maar doorgaan met schilderen, lekker in de warme (en nog niet te hete) zon .

Naast letters zijn ook de versieringen aan de groene tafel begonnen .





Ook de overgebleven deksel van een oude tafel is een schilderproject geworden.




Yvonne heeft zich  vandaag weer bij André gevoegd en de bedoeling is voor minstens de eerste twee maa den.
Dan zal het iets minder gezellig voor mij worden, want zij komt niet op mijn boot en André dan ook vanzelf minder.

Af en toe bij hen koffie drinken en een keer mee eten,  dat wel.


Buurvrouw Judith is ook niet een komster. Ze heeft haar man in september verloren en weet nu niet of ze met haar boot verder gaat.

Deze weken wil ze veel komen om te voelen welke weg ze moet volgen.

Liefst heb ik dat ze blijft, dan weet je wat je aan elkaar hebt.
En zou ze het verkopen is er een kans dat vrienden van mij gegadigden zijn.

Dat zou voor mij ook prettig zijn.
Maar onzeker is het nu wel een beetje allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten