donderdag 7 mei 2020

Stiena en Piet zestig jaar getrouwd.

Ik was er niet bij, maar  v o e l d e   me er wel bij.
De ouders van Ageeth in Berkel Rodenrijs zijn vandaag zestig jaar getrouwd.
Piet en Stiena ken ik eigenlijk net zolang als ik Ageeth ken, en dat zijn al zeker wel dertig jaren.
Vanmorgen al heel vroeg werden ze door de kinderen uit hun bed gelicht en vanaf de straat luid toegezongen.
Mijnheer stond nog in zijn onderbroek  en samen met zijn vrouw dansten ze op hun balkon.




Via Ageeth heb ik het gebeuren daar vanaf een afstand goed mee kunnen maken en via dit apparaatje een filmpje gemaakt en opgestuurd met LANG ZULLEN ZE LEVEN erop, begeleid met accordeon.

Ook had ik nog snel letters voor hun namen uitgezaagd en beschilderd,  zodat die ook op de achtergrond erop kwamen.




Vanmiddag ben ik daarna in Oss boodschappen gaan doen en vervolgens Erik bezocht.
In het donker kwam ik rond tien uur weer thuis aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten