zaterdag 30 mei 2020

Zielig.

Na drie intensieve dagen waarin ik mezelf helemaal gaf op het einde toch een domper, hoewel die al wel in de lucht hing.

Ondergedoken in de diepte van het leven.

Mijn taak voorbij, me helemaal gegeven.
Mensen die zichzelf konden zijn, bijzonder te ervaren dat de mens zich mag uiten zoals hij is.
De naakte waarheid te onverhuld.
390 euro boete als het weer gebeurt. 

Ze zijn weer weg: Anna, Borg en Bertina. 
En Harry is intussen gekomen.
Ze hadden mekaar nog een paar uur samen meegemaakt . Het integreert me altijd om mee te maken hoe vrienden van verschillende richtingen elkaar ontmoeten en zelfs af en toe enkele dagen met elkaar optrekken,  zoals dat op mijn plekje in de Ardeche regelmatig gebeurde. 
(Gast)vrijheid geven aan mensen ervaar ik als een taak en een vermogen van mij.
Deze drie dagen,  en morgen in ieder geval ook, komt dat weer op mijn pad..
Daarna weer anders en rustiger en meer op mezelf waarschijnlijk.

Zo schattig en zo zichzelf.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten