vrijdag 15 mei 2020

De boot aan het schilderen.

Ik wilde het niet, mijn boot onder handen nemen zoals velen mij vertellen dat dat moet.
Wat kan mij het toch schelen al roest die boot weg, als ik van al dat schilderen vervroegd Alzheimer krijg is me dat helemaal niet waard.

Maar plots heb ik toch op mijn eigen manier de kwast ter hand genomen en zie hier de tussenstand.



Wordt vervolgd.

Vanmiddag vernomen dat binnenkort op de pont voor fietsers een mondkapje verplicht wordt.
Dit betekent dat ik voor morgen al iets moet verzinnen als ik naar Oss wil.
Na wat informatie ingewonnen te hebben lijkt het met een sjaal wel te kunnen, dus........


Ik zie het leven toch al wel als een toneelspel en voor deze komedie kan ik mijn rol wel vervullen.

1 opmerking:

  1. Ellen vroeg zich af waar je pistool en je handboeien zijn.
    Ik dacht meer aan een struikrover maar waar zijn de struiken.
    Nu ja als dat alles is dan kun je daar wel mee door.
    Beter voor komen dan genezen ook de verf voor boten is van een gezonde soort te verkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen