zondag 3 mei 2020

Een lui paard.

Vanmiddag zag ik een lui paard liggen.



 Het was mooi rustig weer met veel zon vandaag.

Hopende op toch nog wat bezoek, ondanks dat de ponten in de weekends niet gebruikt mogen worden door recreatiefietsers, heb ik het sociale moeten beperken tot een praatje met buurvrouw Judith en natuurlijk het uitgebreide appcontact.

Een vlindertje fladdert voorbij, gaat onder de tafelrand zitten en vliegt vervolgens richting het water, maar is even later weer bij mij in de buurt.

Judith vroeg of er al wat groeide in mijn tuin, maar sinds de vorige keer dat ik haar sprak, tien dagen geleden, ben ik er niet meer mee bezig geweest.
Het was aanleiding voor mij om weer eens wat verder erin te spitten, naast mijn letterproductie.

Na JANNY gisteren kwam vandaag haar man HENNIE aan de beurt. Morgen, heb ik afgesproken, kom ik alle letters brengen. Ze wonen in Alphen op 500 meter afstand.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten