dinsdag 12 mei 2020

Marietje en Maria.

Marietje, die zondag hier was wilde graag deze spreuk en ook een vlinder erbij.
De spreuk kwam op één van de gisteren uitgezaagde bordjes en tevens ontpopten er weer wat vlinders uit het triplex en kregen een oranje jasje.
Één ervan wordt dan binnenkort ingetekend  voor Marietje.



Gisteravond had ik bij het opruimen twee letters in mijn hand, de A en de V.
Verhip ,dacht ik , A V Maria,  en al snel kreeg Maria haar eigen bordje en werd ik doordrongen van haar aanwezigheid en de blijdschap dat ze er is om ons te helpen.




We hoeven het niet alleen te doen op aarde, een beschermd gevoel.
Het Ave Maria gespeeld voor mijn creatie.

Maar eerder ook het lang zal ze leven. Vandaag is namelijk buurvrouw Yvonne, van André,  jarig .We hebben we het ook over Maria gehad en onder andere over mijn bezoek aan Medjugorje,  de bedevaartplaats in Bosnië waar ik afgelopen zomer op reis was.

Fijn dat ik ook hier het geloof met mensen kan delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten