woensdag 13 mei 2020

Zin in een goed gesprek.

Met deze zin in gedachte fietste ik vanmiddag naar Schaijk waar good old Frans woont.
Hij was in eerste instantie niet thuis,  maar het was bij hem buiten ook al gezellig.
Ik zag een fiets in een boom hangen en ook een hele verzameling binnenlanden.


Een andere fiets stond tegen diezelfde boom en mijn eigen fiets paste prima in het geheel.
De fietstassen waren namelijk gevuld met bloemenplanten die ik onderweg gekocht had.

Al spoedig meldde Frans zelf zich ook.
Graag wilde hij met mijn fiets op de foto, om die vervolgens door te sturen naar Nikki in India, een soort pleegdochter van hem.



In de loop der jaren heeft hij haar moreel en materieel gesteund en zonder hem was ze zeker niet de stewardess geworden die ze nu is.
Hoewel.....vanwege Corona wordt er niet gevlogen nu.
Geen uitkering daar,  en opnieuw steunt hij haar financieel.

Nu weer terug van weggeweest. Heb al wat hier stond water gegeven, inclusief de nieuwe aankoop.
Er zijn ook enkele lobelias bij die voor buurvrouw Judith bestemd zijn om haar terras en haarzelf wat op te vrolijken.


Hierna mag ik lekker weer te rusten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten