zaterdag 16 mei 2020

Dertig jaar getrouwd.

Vandaag stond vooral in het teken van Everdina en Hinnie,  die maandag hun dertigjarig huwelijk vieren.
Gisteravond kreeg ik een app van Dewi,  hun zoon, die bezig is een film samen te stellen van vrienden en familie, die allemaal gevraagd worden iets op te sturen voor het jubileum.

Deze mensen wonen in de provincie Groningen en op het einde van mijn fietsreis bezocht ik hen afgelopen november.
Het was een prachtig, en voor hen onverwachts weerzien na vele jaren.
Ik vond het fijn  dat Dewi mij uitnodigde om een steentje bij te dragen.
Daartoe werden er weer 5 tekens uitgezaagd,  inclusief de 3 .
De andere letters werden hergebruikt.



Toen alles klaar was en aan de muur hing was buurman Paul de fotograaf die het filmpje opnam.

Daarna nog leuk gekeuveld met Dewi.
Tien jaar geleden, toen hij nog een jochie was van veertien, gaf hij me spontaan een schrift.
Nu tien jaar later beschreef ik  de laatste bladzijden.

Die heb ik hem gestuurd.

De eerste bladzijde uit 2010








Geen opmerkingen:

Een reactie posten