dinsdag 9 juni 2020

Eén spreuk, twee vlinders en een klomp.

De productie van vandaag bestaat uit een klomp, twee vlinders en een spreuk.


Of zijn het er twee?
Soms weet je niet meer precies waar je mee bezig was op een dag.


Maar behalve met schilderen was er ook dat leuke liedje Heidi, gezongen door twee Duitse dames in de jaren negentig.
Herders waar ik in september voor speelde in Italië bij de St Bernard  hadden mij gefilmd en op mijn liedje dat van Heidi geprojecteerd.
Nu heb ik dat oorspronkelijk liedje ook zelf op mijn accordeon maar vooral in mijn hoofd de hele dag.
Mijn buren heb ik er al mee kunnen plezieren.

Ook gezellig koffie gedronken met de veermannen.
Begrepen dat een pontkapje voor fietsers toch weer niet meer verplicht is.
Ach, ik zette het voor de show op als ik overging en dan zag ik me meedoen met het toneelstuk dat we aan het opvoeren zijn.
Theater ligt me wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten