zaterdag 13 juni 2020

Weer aan het werk op therapeutische basis.

Vandaag naar Uden gefietst met het doel om daar voor het eerst sinds corona weer te gaan spelen.
Het was een beetje aftasten.
Mijn overwegingen vooraf:
De mensen zullen door die corona nu niet veel muntjes meer hebben,  omdat het pinbetalen nu erg gestimuleerd is.
En helemaal voor niks die hele ondernemingen doen, dat weet ik ook niet of ik daarvoor mezelf kan motiveren.
Blijft vooral nog de gezelligheid die door mijn muziek gecreëerd wordt en mijzelf doet het ook goed om een beetje te kunnen dollen met de mensen.

Enfin, Uden op zaterdag leek me een goede gelegenheid om uit te testen of muziek maken nog wel de moeite waard is op deze manier.

Na een moeizaam half uurtje besloot ik naar de Hema te lopen om te kijken of je daar weer koffie kon drinken.

Intussen liep ik het nu lege winkelpand voorbij waar Karin en Atto twee jaar lang een leuk winkeltje hadden met leuke spulletjes  en ook een beetje verf.
Jammer, dacht ik, een stukje leven weg uit Udens centrum.

Tot mijn grote verbazing en verrassing liep ik in een andere winkelstraat Karin tegen het lijf, die voor een zaakje met alleen maar schilderspullen bezig was.

Ze waŕen van plan veranderd en met dit andere pand in zee gegaan.
Het werd een hartelijk weerzien, en voor de koffie hoefde ik niet meer naar Hema.
Bovendien  hadden ze een kleurtje voor mij dat ik graag wou hebben.



Al met al werd het dus een zeer geslaagd uitstapje, waarin ik één uur heb gespeeld.
Morgen komen ze met kinderen hier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten