zondag 14 juni 2020

3keer bezoek.

Drie bezoeken maar alle verspreid.
Rond tien uur kwamen Karen en Atto(van de ontmoeting van gisteren in Uden) met Max,  het zoontje van Atto.

Ze brachten pannenkoeken mee die we bij de koffie nuttigden .
Voor hen was dat gelijk ontbijt,  maar dat had ik al lang achter de kiezen.

Voor Karen en Max was het de eerste keer dat ze mijn boot bezochten, Atto ken ik al veel langer.
Heel vroeger toen ik uitzendwerk deed was zijn vrouw , en moeder van Max, intercedente bij Randstad en werden wij vrienden.

Toen ze weg waren zo rond één uur kwam Erik.
Toen die goed en wel weg was Dick uit Wageningen bij wie ik een week geleden was.



En nu iedereen weg is, en zelfs ook mijn buren voor een paar dagen , ben ik blij om een paar dagen in mijn eigen sfeertje te kunnen zijn.

Zojuist meldde Jan uit Oss dat we morgen het dak van de kajuit gaan repareren.

Is  nodig want de  helft van het dakleer ligt er al een jaar af en vorige week bij een flinke bui druppelde het alweer  binnen.


Wat spaanplaten liggen  nu voor nood op het dak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten