maandag 22 juni 2020

Rottende bordjes uit het gras tevoorschijn aan het halen.

Halfvergane bordjes en vlinders komen te voorschijn als ik met mijn zeisje het gras maai.




 Dat krijg je als ze twee seizoenen op de grond liggen.
 Voor ik vertrok had ik gelukkig ook al heel wat binnen gelegd en wat is blijven hangen is nog wel in redelijke staat.





Geen bloemen hier, zoals andere jaren. Die zijn nu op de boot, en mis ik hier.

Het was gisteravond gezellig bij Ben en Marij, die in Lamastre wonen. Met Marij was ik toen weggefietst..... Er staat op hun terrein een eeuwenoude boom, waarvan de top is gesneuveld in de winter bij een hevige storm.





Ook bij mij zijn er wat bomen omgewaaid, met eentje die nu over het pad gebogen is kan ik misschien iets creatiefs doen.

Straks weer naar Lamastre, want anders krijg ik deze blog niet gepost. Ik denk binnenkort toch ook aan de g4 of de g5 te moeten, want elke dag naar het dorp is een beetje veel van het goede. Vandaag wil ik daar ook nog Jacqueline bezoeken en Wineke en Bruno ontmoeten.


1 opmerking:

  1. Ik krijg nu ook zin in een grote reis. Weg van de corona op naar een kroontje om de zon. Bij Bol Zon wordt in orde gemaakt. Kleur er op wit op het dak, zand geel boven en mos groen onder. De deur word ook binnen kort gemaakt in de schuur zodat hij naar binnen kan. Geniet van je stekje en de Franse zweer en doe de groeten aan al die lieve mensen. Ellen en Andries

    BeantwoordenVerwijderen