vrijdag 26 juni 2020

Met maaien gekomen tot de overloop van de bron.
Ruimte vrijgemaakt om er een emmer te plaatsen, zodat ik nu grotere hoeveelheden water naar huis kan brengen.
Terwijl ik de ene wegbreng is de volgende al ongeveer vol.
De bron loopt dus nog hardstikke goed.



 Naarmate de zomer vordert zal de wateraanvoer echter wel minder worden.
 Nog makkelijker is het natuurlijk als ook de pomp in werking treedt.
Maar die heeft het al jaren niet meer gedaan en de verwachting is dat het leertje niet meer goed is.
 Maar met deze hoeveelheid water dat er nog uitkomt gaat het voorlopig goed.
Bovendien is een beetje moeite doen niet verkeerd.
Je waardeert dan des te meer dat er überhaupt water is, een heel belangrijk element.

Nu in afwachting van Bruno en Wineke.
Vandaag ga ik ratatouille maken, waar ik goed in ben en mijn gasten daar al vaker op getracteerd heb.

Ondertussen zijn ze er en ze vonden het eten weer heerlijk.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten