woensdag 17 juni 2020

Jan in de rol van kapper.

Maandag was Jan mijn dakdekker , vandaag wierp hij zich op als kapper.

Om het schroefmachine terug te brengen was ik naar hem en zijn vrouw José gefietst. Op zijn voorstel om meteen maar even over mijn kop te gaan kreeg hij gretig respons.
Zeker met het oog op mijn toekomstig Frans avontuur vond ik dit een goed idee.



Na ook ook nog lekker met hun hun eigen gebakken brood met gebakken eitjes genuttigd te hebben was het volgende project het afleveren van mijn laatste pompoenplantje aan Stefanie die op de pont van Alem werkzaam was.




En natuurlijk gezellig gebabbeld.

Tegen acht uur was ik thuis bij dreigende regen.
Maar buiten op de barbecue zijn de aardappelen,  broccoli en eieren nog tot een gaarpunt gekomen.

Nu regent het wel, maar voor alle zekerheid toch alvast mij  tuinplanten bewaterd.
Want morgen ga ik weg waarschijnlijk voor een paar weken, en het water wat ze nu hebben hebben ze maar mooi vast.
Maar André zal er ook heus wel voor zorgen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten