zondag 7 juni 2020

Van Narda naar Bert en Magdalena.

Vandaag met Narda nog een gezellige ochtend gehad en met haar onder andere haar zondagse lifestream met haar koor gedaan.
De dirigent /pianist leidde vanaf zijn huis in Zwolle het gebeuren via de Ipad.

Toen het één uur was stapte ik op de fiets en richting boot.
Maar Bert woont in Zutphen en dat was een mooie gelegenheid om daar weer eens aan te wippen.



Daar ben ik nu.
Hij had een heerlijke taart voor die gelegenheid in huis gehaald en zijn vriendin Magdalena heeft lekker gekookt, zodat mijn buikje weer goed gevuld is.

Bert en ik gaan nu zometeen per auto naar Wageningen waar ons beider vriend Dick woont.
Mijn fiets gaat mee en vannacht kan ik daar blijven slapen.
Zodoende is het morgen nog maar een klein stukje fietsen naar de boot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten