zaterdag 27 juni 2020

Veel publiek langs de weg.

De klim vanaf Lamastre naar huis verloopt nooit onopgemerkt.
Menigmaal is er veel publiek aanwezig.



Vandaag al vroeg naar het plaatsje afgedaald.
Op zaterdag is er namelijk een zogenaamde " marché du producteur".
Boeren en tuinders uit de omgeving verkopen dan hun veelal biologische producten.
Een muziekje van mijn accordeon wordt daar wel gewaardeerd.
Op het terras van "Chez Mag", werd ik daarna weer als een vorst ontvangen en tijdens het spelen was er weerzien met bekende bewoners uit de buurt.



Er was wel lange tijd twijfel of ik wel zou gaan. Thuis is er ook van alles te doen en vanavond 8 uur ben ik uitgenodigd bij de Nederlandse vrienden Ben en Marij, die een toneelvoorstelling hebben, geregisseerd door Marij.
Het betekent dus twee keer het traject fietsen, hoewel ik mogelijk in Lamastre blijf slapen bij Wim.
Deze vriend is koopman en heeft me gevraagd morgen met hem mee te gaan.
Ik weet het nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten