dinsdag 16 juni 2020

Franse plannen

Sinds een kleine week  overweeg ik om toch even naar Frankrijk te gaan nu de grenzen weer open zijn.
Wineke en Bruno zijn van plan vrijdagnacht vanuit Vessem te vertrekken en ik kan eventueel mee, met fiets en al.

Voor het geval het doorgaat ben ik begonnen om mijn twintig lobelias die in kleine potjes stonden en elke dag water nodig hadden in de tuin te verplaatsen.



Deze is er nu wel weer mooier op geworden, mijn oostwand van de boot een beetje minder, want daar stond het hele rijtje wekenlang.

Ook vast de fiets verbeterd die mee moet en die de grote reis vorig jaar gemaakt heeft.
Ketting en freewheel moesten vervangen worden .
Zoals vaak bij mijn fietsreparaties had het oplossen van het ene probleem het ontstaan van een  ander ten gevolge.

Nu is de achterrem kapot.
Echter,  Frans gaat het donderdag  repareren,  hebben we afgesproken.

Fijn, dat er bij elk probleem wel iemand is die mij erbij kan helpen.
Alleen kun je toch niet veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten