donderdag 11 juni 2020

T U I N

Vandaag bonen gezet in mijn stukje grond.

Later ben ik een vlechtwerk op gaan zetten aan de waterkant van de tuin,  met de bedoeling dat dat de aarde wat tegen houdt.
Hiervoor gebruikte ik wilgentakken die ik voor dit doel had bewaard.
Halverwege kwam André met nog meer bij hem te snoeien hout.
Hij kwam ook met de oplossing om van die blaadjes af te komen: op de wei gooien,  zodat de paarden het te grazen konden nemen.
Hun extra maaltijd had gretig aftrek.



Eenmaal het vlechtwerk ongeveer klaar zie ik daar meteen weer creatieve mogrlijkheden in.
Letters kunnen erop terecht en vlinders natuurlijk en klompen.
Wie weet.....



Vorig jaar kreeg ik van vrienden, Rona en Marcel uit Oss, een paar klompen  om te beschilderen en aan re doen voor optredens.
Die heb ik alvast in het basisrood gezet.
Want het kan snel tijd worden om de wereld weer in te trekken met de accordeon.

Ook het thema DROOM uitgestald. 



Daarbij deze gedachte:
Het lijkt onwerkelijk, 
Toch is het waar.
De droom komt uit, 
Terwijl je dacht dat de werkelijkheid anders was.
Verschillende werelden brengen andere gedachtes , 
Maar daarin vergis je je wel eens.
Dromen zijn niet altijd waar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten