vrijdag 28 februari 2020

Een hoog waarderingscijfer.

Terug te huize Ageeth na een bezoek aan de markt van Rotterdam Schiebroek.
Daar heb ik in het verleden vaak fijn kunnen spelen, maar de laatste jaren was daar een draaiorgel werkzaam.
De laatste keer, twee jaar geleden bleef die tot het eind van de markt en ging ik na koffie in een gezellig café onverrichter zake weer naar huis.
Nu had ik toch maar weer een poging gewaagd, maar inderdaad , nu stonden ze er ook weer.



Na eerst wat liedjes van hen te hebben opgenomen dook ik weer een levendig café in met koffie en krant en was toch helemaal tevreden .
Toen ik tien over half twaalf naar buiten kwam bleek het orgel er niet meer te zijn.
Dus moest ik toch nog aan de bak, vond ik.
Nou, het werd een succes.
Heel veel contact met de mensen, waaronder veel kinderen.
En ook een hoog waarderingscijfer.
"Wat mooi, die oude liedjes", zei een vrouwtje, "In gedachte zing ik ze mee".

En zo werd deze ochtend op het Rotterdamse toneel toch weer zeer geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten