dinsdag 4 februari 2020

Opgepast op Jo.


Vanmiddag was ik zoals afgesproken bij Jo om bij hem te zijn omdat Annie,zijn vrouw, weg moest.

Het viel niet mee. Hij was de hele tijd aan het bewegen. Als hij met veel moeite op kwam van de bank liep ik maar met hem mee, om hem op te vangen als hij zou vallen.
Accordeon voor hem spelen kan niet meer. Teveel lawaai maakt hem onrustig.

 Terugfietsend rond vijf uur was het nog steeds veel regen, maar toen het thuis ongeveer droog was kon ik nog net de moed bij elkaar sprokkelen om eerst de kachelpijpen schoon te maken.
Daar pluk ik nu de vruchten van, want binnen is het rookvrij.
Boven de kachel hangt mijn gisteren gewassen trui te drogen. Had niet gedacht dat dat zonder centrifugeren kon, maar hij is bijna vochtloos.



Zo komen er dezer dagen nòg twee vuile aan de beurt, is mijn plan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten