woensdag 26 februari 2020

Naar Berkel Rodenrijs gefietst.

Vandaag mijn plan uitgevoerd om naar Berkel Rodenrijs te fietsen waar Ageeth woont ,waar ik me zeer vertrouwd mee voel, al is het twee jaar geleden dat we elkaar voor het laatst in levenden lijve ontmoetten.
Zelfs met sms of app zijn we zuinig geweest in die tussentijd.
Fijn dat we essentiƫle dingen van onze levens weer uit kunnen gaan wisselen deze dagen.





Het was wel een barre tocht, vooral de eers
te vijftig kilometer tot Gorinchem .
Buien en tegenwind en de wetenschap dat het nog zo'n eind fietsen was.

In Gorinchem was nog wel eventueel een ovrrnachtingsadres. 

Maar na de koffie in de HEMA had ik weer de moed om nog even door te zetten.
Acht uur vanavond kwam ik over de eindstreep.


Nu ligt mijn bedje gespreid.
Ben erg moe en het is al erg laat voor mijn doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten