zondag 9 februari 2020

Schuilen bij elkaar

Wat kun je anders doen dan schuilen bij elkaar als de elementen hoogtij vieren.
De paarden geven het voorbeeld.



 Op dit moment, acht uur 's-avonds raast de storm nog steeds rond mijn drijvend huis. Om tien uur wordt het hoogtepunt verwacht, maar tot nu toe klinkt het om me heen niet echt beangstigend.

 Ondanks alle uiterlijke onrust toch veel innerlijke rust vandaag, te danken onder andere aan het opgaan van mij in de mooie kleuren van mijn truicreatie.


 Er hoorde ook wat rekenwerk bij en zo kwam mijn wiskundige opleiding mij weer van pas.

1 opmerking:

  1. Hoi Gert,

    Wat mooi die kleurencombinatie! Leuk om te zien hoe je trui vordert sinds mijn bezoek aan jou vorige week zondag. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen