woensdag 5 februari 2020

Diefstal

Vandaag kwam iemand bij mij haar beklag doen over diefstal en bedrog, wat haar is overkomen.

Het herinnert me eraan dat er toch vele kwade krachten zijn die tussen de mensen heersen.
Tevens ben ik daardoor weer meer in de sfeer van het negatieve wat mijzelf op mijn plekje in de Ardèche is overkomen.

Die tweede diefstal een paar maanden geleden, waar gekeken is of er nog meer bij mij te halen is sinds de eerste keer een viertal jaren geleden.
Zal ik me zelf nog wel veilig of op zijn minst niet onprettig voelen als ik daar slaap?


Het was ook gezellig koffie drinken met mijn buurman, die door mij gealarmeerd werd vanwege zijn scheef liggend vlot.
Tevens een tekening gemaakt aan de hand van een versleten rakende trui van een hugenotenkruis.




Die moet ergens op de nieuwe komen, maar waar weet ik nog niet.

Het is nog steeds een kijken naar mooie kleurencombinaties. Die zijn er tot nu toe wel. Maar hoe verder? Nog steeds weinig duidelijkheid . Maar het zal zeker komen Moet geduld hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten