zaterdag 29 februari 2020

Spelen in Berkel.

Al die 27 jaar dat ik die accordeonhobby heb en welkom ben bij Ageeth speel ik dan ook meestal in het centrum van Berkel Rodenrijs.
Over het algemeen fijn publiek en goede opbrengsten.
Vandaag zou ik niet uitgekozen hebben om twintig of meer kilometer te fietsen naar een speelgelegenheid, vanwege het weer. Maar vanaf hier is het maar een paar honderd meter naar de bewuste straat.

Vergeleken met gisteren in Schiebroek had ik wat meer moeite om de mensen te bereiken en was het onaangenaam in de wind, die meermalen mijn bordjes die bij me stonden wegblies en mijn muts van mijn hoofd trok.

Maar allengs wist ik toch wel wat sfeer te scheppen, te zien aan de reacties van de mensen, onder wie veel kinderen.
Desalniettemin was de nabijheid van Ageeth en haar warme gezellige huis mij zeer welgevallig.



Één van de spreuken hier in huis.

Terwijl zij lekker aan het rommelen was heb ik weer aan mijn trui gewerkt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten