maandag 17 februari 2020

Schoon schip maken.

Nu Georgio uit Roemeniƫ aangekondigd heeft te komen is het voor mij hoogste tijd om schoon schip te maken.
Gisteren heb ik daartoe al de grote afwas gedaan, die gemiddeld om de tien dagen plaats vindt.



Vandaag ben ik eens in mijn jachtje gaan kijken waar hij of ik dan ondergebracht worden voor de nacht.
Het was wel nodig.
Er stond wat water in, waarschijnlijk van regen afkomstig.
Matrasjes waren nat en heb ik naar buiten gegooid en zeker drie emmers water kon ik uit de boot lepelen en sponzen.

Nu morgen of zo de buitenkant proberen wat schoner te krijgen.


 Ja, onderhoud is niet mijn sterkste kant.
Er is ook een vriend van mij die vandaag, zoals elke maandag zijn huis poetst en schoonmaakt.
Zo kan het ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten