zaterdag 22 februari 2020

Geen Georgio.

Het bezoek van de Roemeense vriend gaat niet door schreef hij gisteren.

Het gaat allemaal zoals het gaat. Je hebt plannen maar het is toch het heden dat de beslissing neemt voor volgende stappen.

Zit nou weer te zeuren met mijn trui, want weet weer niet hoe het verder moet. Wel het binnenste hugenotenkruis met de oranje/rode zon, dat kan ik afmaken, maar hoe eromheen?



 Een regenboog, stelde Hanny voor die op bezoek was.
Voorlopig hou ik het daar op, maar op dat punt is het ontwerp nog niet.

Twijfel hoort erbij. Ik denk maar zo: "Om iets zeker te weten moet je eerst getwijfeld hebben".

Eens was ik vastberaden begonnen deze spreuk op een bordje te schrijven, toen ik ineens begon te twijfelen of dit wel een goede spreuk was. Het resultaat is dit:



 Soms vind ik het zelf ook wel lastig om niet te weten hoe je verder wil.
Ga je naar links of naar rechts? Kies je voor rood of voor blauw?
 Maar de oplossing is om gewoon op pad te gaan, vooral niet teveel te denken, en dan kom je heus wel op een voor jou bestemde plaats terecht. Een spreuk zegt:" Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd" Tijd om mijn schilderspullen weer voor de dag te halen binnenkort. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten