zondag 2 februari 2020

Rode optreedbroek te water gegaan.

Ben ik toch verdorie mijn rode optreedbroek kwijt.

Bij windstil weer te drogen gehangen over een paal na wasbeurt.
En toen ging het waaien.
Broek paste zo mooi bij deze trui.


Na een zeer gezellige middag met vijf leuke mensen was de constatering van de tewaterlating wel een domper.
Dom van mij dat ik m zo aan de diepe kant van de boot had opgehangen.
Nu maar uitkijken naar een andere bonte in een carnavalswinkel of zo.
Wel bracht Nicole vanmiddag mijn ooit verloren beschilderde klompen terug.
Kleurrijk schoeisel is ook goed voor de show.

1 opmerking:

  1. Is je broek niet achter paaltje blijven hangen? Ellen zegt is hij niet in het riet blijven hangen! Ik denk dat je er naar moet duiken, in de kringloopwinkel. Misschien naar het zuiden meer kans dan in het noorden maar je weet maar nooit. Welke maat moeten we naar uit kijken..

    BeantwoordenVerwijderen