woensdag 12 februari 2020

Hout moet erin.

Toen ik klein was en ik het liedje hoorde van " Van je hela hola houd er de moed maar in", dacht ik altijd dat ze het over hout hadden.

Nu moet ik er daadwerkelijk voor zorgen dat er wat hout binnenkomt van wat nu buiten ligt.

Weliswaar heb ik de stapeltjes daar meest afgedekt met grote platen, maar iets vochtig zullen de houtjes toch wel zijn.
Maar ook buiten begint de houtvoorraad af te nemen.
Bij Jo in Appeltern ligt nog wel iets wat ik enkele jaren geleden voor mezelf had kleingezaagd van omgezaagde populieren, die daar in de weg lagen.
Het was een voorraad voor wel een jaar, maar ondertussen heeft zoonlief bijna alles opgestookt.
Nu ga ik zaterdag waarschijnlijk met een vriend het restant ophalen met zijn aanhanger.

Ondertussen ben ik zelf met wat hier ligt nog een nieuwe stapel aan het maken.
Ik hou van stapelen, ben stapelgek.
Is

De creatie van een nieuwe stapel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten