zondag 16 februari 2020

Dennis brengt onrust.

Hoewel het tot enkele uren geleden wel mee leek te vallen met de capriolen van de storm Dennis werd hij bij het vallen van de avond toch grimmiger.

De pont met buurman Paul als veerman kon tegen zes uur niet meer van noord naar zuid komen.
Tegelijkertijd zag ik dat Paul zijn windmolen ernstig begon heen en weer te zwiepen.

Voorgesteld om te helpen, maar daar viel volgens hem op het moment niks aan te doen.

Het bleef lange tijd droog vandaag en daardoor heb ik nog aardig wat hout naar binnen kunnen brengen, dat door de wind toch alweer droog is gewaaid.

Het zagen moest ik staken omdat mijn in slechte staat verkerende zaagbok niet staande bleef in de wind en ik ook geen zin had om eraan te timmeren.

Op deze bok valt nog maar moeilijk te zagen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten